2011. október 13., csütörtök

Gondoltam egyet és.. :)

Megszülettek az álmok,  elfutott előlem a gyerekkor, felnőtté akartam válni, 1 komoly nagy lánnyá, most már visszabújnék anyukám szoknyája mögé.
Gondoltam egy nagyot és megalkottam terveket, életcélokkal vágtam neki mindennek. Látod most itt vagyok teljes valómban és már nem tudom mit akarok. Gondoltam valahányat és elvesztettem az utat a szívem felé, megakartam halni, azt akartam szeressen, a fellegekben akartam újra járni miután letaszított onnan, olyan gyerekesen. Gondoltam még egyet- és még egyet, élni akartam és szórakozni. Megtudni milyen az élet túloldalán. Kockára tettem mindent. Elvesztettem mindent. Mégsem vesztettem el semmit.
Gondoltam egyet utoljára, elgondolkodtam az eddig életemen, mit és miért bántam meg vagy vettem fontolóra, miért ártott nekem valaha bárki és én pont így nekik, miért játszott úgy az élet, mintha a bábja lennék.
Lenni akartam valaki,  karakteres, egyéni, tele ötlettel, élettel, érzéssel. Egyedül akartam elérni, egyedül is fogom elérni. Nem kértem, hogy szeressenek azért, amilyen nem vagyok, hogy ítélkezzenek afelett amilyen vagyok, hogy rám figyeljenek, hogy éltessenek. Hogy az legyek, aki gyerekként voltam. Hogy halálos örömöt okozzon 1 szimpla péntek délelőtt, hogy a legnagyobb fájdalmat is könnyekkel gyógyíthassam, hogy az anyukám velem legyen, hogy érezzem azt amit régóta nem. Csak szeretni őszintén, a pillanatot megbecsülni, vagy könnyzáporban kitörni egy elérhetetlen álomkép láttán, őszintén zokogni minden sérelemért, és életmentő ölelést kapni valakitől, aki odaadóan és feltétlenül szeret. Vágyak és képek, vágyak és képek. Sorozatos. Ha leírom a reményeimet az agyam kis neorunjai talán képesek lesznek újra felidézni bennem ezeket a 'feeling'-eket.
Hagyom, hogy lerohanjanak az érzéseim, és talán most különös negatív meglátásból írom le az érzéseimet. Megleptem most magamat is. Nem jó értelemben! :-l

Motoszkál bennem mindenféle dolog. és gondolkodom. de nem írom ide le, mert nem erre találtam az én kis "újságomat". Lenne mi rosszat és jót leírnom. de azt hiszem ezt későbbre halasztom.
Szép álmokat kis utazók ! :-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése