2011. szeptember 13., kedd

Mire számíthat itt bárki is.

Azt mondom, hogy nem szeretek ömlengeni~ ez hazugság. Nagyon érzékeny vagyok a külvilággal kapcsolatos dolgokra. A barátaim hangulatváltozásaira. Arra ha valami nem úgy teljesedik be ahogy én szerettem volna. Ha nem úgy zajlik 1 folyamat ahogy azt én tervbe vettem. Nagyon könnyen befolyásolható és könnyen zsarolható vagyok. Nem fogok keménykedni, hogy így-úgy használom az öklöm. Gyenge vagyok ahhoz, kerülöm a konfliktust. Félek az emberektől, legalábbis 1 bizonyos rétegtől. Van az a réteg amelyik érdekel. A különös formák bámulatra méltóak.
Nem viselem jól a kritikákat,  vagy ha kevesebb törődést és odafigyelést kapok, mint Kitty.
Nem szeretek elmerülni semmiben, a tanulásban pláne nem. Valamiért belülről rágom magamat, magam sem tudom miért. Mama erre fogja talán az elzárkózásomat. Anyámmal egyre rosszabb a kapcsolatom. Tegnap az új apafigurán veszekedtünk, aki már 8 hónapja tart agymosást nálunk, megteszi azt amire Apa képtelen volt.
Este Anyám közölte velem, hogy Apa annó' mikor még élt sokszor a fejéhez vágta, hogy Anya ugyanolyan kurvát nevel belőlem is, mint amilyen ő maga. Mert hagyja, hogy a lakásban dohányozzák. És a fiúk is ott cigiznek velem. Szép családi körkép nem de?
1 alkoholista Apa, 1 Anya aki bármilyen engedményt megtett azért, hogy az életünket megkönnyítse, 1 Mama aki csak ordibált/ és ordibál éjjel-nappal. és 1 testvér, akire mostanáig nem számíthattam ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése