2011. szeptember 14., szerda

Felfedeztem a fényt.

"Tudod mi az égő?" Tehetném föl ezt a kérdést annyiotoknak. Mi "kamaszok" tele vagyunk problémákkal és világmegváltó ötletekkel, de így csak a nagyok fogalmaznak, azok akik már éltek.
Mi még nem éltünk igazán. Mi csak játszunk a gondolatával, ide-oda lökdécseljük, mint kiscica a gombolyagot és mit sem törődünk azzal, hogy milyen nehéz jövő is áll majd előttünk.Í
Az az érdekes, hogy bármennyire is belekezdenék 1 témámba mindig 1 másik jön elő. Cikáznak a fejemben a gondolatok. Fura az egész.
***
És hát Gábor épp most ír rám, hogy megtanítana ugrálni (a falon, a betonon, a levegőben). Már majdnem visszautasíthatatlan, mire tudatosul bennem, hogy Anyuval megyek ma futni. Felkérték szalagavatóra táncolni :-D Végül is 1 úriemberről beszélünk csajok.
Szóval nem tudom, igazából azt akartam mondani, hogy rettentően bánom, hogy megadtam a fiúknak a blogom címét, mert bármennyire is nem tudják elolvasni a blogom. azért valahogy ha akarják megtalálják a módját annak, hogy a mostanit olvasgassák. Azt pedig nem szeretném. Nagyon, nagyon, nagyon nem :-(
1 percet kérnék, csak addig kellene amíg kitisztul a fejem, amíg kitisztul minden bennem, amíg elmegy a köd. És amíg elfeledem mennyire bolond voltam tavaly ilyenkor. Megrészegültem a szerelemtől és az ördög prádát visel főszereplőjétől (Tamarától) vajon ki másra gondoltam volna. Önző vakarék :-p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése