2011. szeptember 13., kedd

Helo, helo..

A nevem Dóra.
De hívhat bárki úgy ahogy csak akar, ezen ne múljék semmi. Az utóbbi időben sokan megjegyezték mennyire megváltoztam, mennyire kifordultam magamból és mennyire eltávolodtam a családomtól. Pedig régen versikéket és meséket írtam, most meg én vagyok sátánka. Talán a legrosszabb rémálmuk is. Nem értik miért lettem ilyen. Persze nekem már nincs ennyi bajom önmagammal. Vagy is vannak egyéni szoc.prob. dolgaim.
De én én vagyok, és szeretnem kell magam. El kell fogadnom azt amilyen vagyok. Ennek ellenére ők nem hiszik, hogy én tényleg elfogadnám magamat, pláne így. Ezért létrehoztam 1 blogot amiben lépten-nyomon követhette bárki a változásomat. Hogy lemondok a cigiről, hogy megváltoztatom az életemet. Nos ezt a blogot töröltem szépen. Létrehoztam még 1-et. Túl sok keresetlen olvasóm jutott hozzá az én hibámból. Így most létrehoztam ezt. Nem tudom meddig marad ez titokban. Egyelőre még magam elől is titkolnám a legszívesebben, mert jó hírrel nem szolgálhatok magamnak.
Üzenem valamennyiünknek, hogy fel a fejjel. Egyszer még kisüt az a napocska :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése