2013. június 30., vasárnap

Nagy utazás.

Most már túl késő lenne a dolgoknak véget vetni, de azt bírom igazán, hogy a jó napomból, amikor figyelek, lesek és fülelek, jön valaki nagyon barbár és mindent tönkretesz.
Azt gondoltam eddig, hogy velem van a legtöbb gond, hogy én vagyok folyton negatív, de nem így van. És ez megnyugtatott. Sok dologra reagáltam vissza, ami szerintem mér nevetséges volt. Maga a feltételezés, vagy az elképzelés, hogy egy hozzá nem értő majd irányítja az életemet. Valaki nagyon eltévedt. Nem irkálok üzeneteket, kár lenne abba energiát feccölni.
Talán én vagyok az egyetlen nő, ember, akinek a fejére nőttek? Mit lehet ilyenkor tenni, hogy leszedáljuk magunkról az illetőt? És olyankor, amikor nem vagyunk kíváncsiak a mondandójára, de ő még mindig beszél? Bár kapnék valami választ az élettől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése