2013. június 28., péntek

Ambíciók?!

Utálom ezt. Az időjárás egy szhar, a kinézetem, a ruháim, a hajam, minden egyszerűen süllyesztőbe való.
Horvát utamat követően valamit kezdeni fogok mindannyiukkal.
Kriszti inspirálóan hatott rám, nem telt el 1 hét érettségünk óta és ő már beszőkült, Karola kilövette a fülét, és a kettő ugyanazon a napon történt. A szőkítés már az én fejemben is megfogant valaha, de őszintén megvallva én inkább az ezüstös színre voksoltam, kissé őszes, szőkés satöbb.
A tetováltatás sem várhat tovább, és a fülkilövetés, ahogy egy lehetséges piercing sem. Persze tudom mit gondolnak erről a felnőtt dolgozó emberek. Hát miből fogja finanszírozni? (Erre én: abból, amiből eddig is) ;)
Max "utca rongya" leszek egy párhuzamos világegyetemben, jó csak viccelek. ~ szóval várok majd a csodára. Lehet hülyeség az egész, mert már annyi csodában hittem és annyiszor nem valósult meg, hogy hajjjj.. Valaminek lennie kell, mindenesetre ez így nem maradhat. A ronda és unalmas énem. Még így se szeretnek, akkor mit bánom én, ha úgy se fognak.
De most tényleg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése