2013. június 28., péntek

VeriTAS

Igazándiból nem igazán tudom mit írjak most. Mint látom történtek dolgok itt is, az otthoni helyzet fokozódik, de valahogy mégis minden nyugodt. Pítör felhívott- örülök, hogy tudtam vele beszélni, rengeteg dolgot mesélt a régi időkről, Olivér átjött, neki talán nem kellett volna.. A hangulatom eléggé mélypontot ütött. Na persze, félreértés ne essék, szar napja mindenkinek van nem igaz?
A hetemet végigláblógattam, edzettem és filmeztem, ma talán ideje lesz már pakolni a nagy Horvát kiruccanásra. A legjobb az lenne, ha kinn felejtenének, és soha többé nem keresne senki azt hiszem xD
De mivel ez a "rémálom" megoldhatatlan, arra gondoltam, hogy szerzek egy naplót (valahogyan.). Ledolgozom az árát, nem érdekel, de kell valami olyan dolog, ami újra lelket önt belém, inspirál, magabiztossá tesz.
Mert már nem hiszek semmiben, nem akarok újságíró lenni, a fejemet legszívesebben tar kopaszra nyírnám, a kutyát sem érdekelné. Engem sem érdekel. A ruháim olyanok, mint valami agg szűznek. 
Most vagyok azon a ponton, hogy ha nem történik valami, aminek élet és nem hulla szaga van, akkor kiesek véletlenül az erkélyről..
Mert az élet most egy kicsiny kupac szar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése