2013. március 16., szombat

Univerzum.Uganda.Udvarol.

Úgy éreztem ideje haladnom ill. lépést tartanom magammal és kényem-kedvem szerint végül a saját ízlésemre formálódni.
A háttér mindenkinek arról árulkodik, amiről akar. -szerintem az univerzum = minden
Útközben Anyunak be kellett mennie a kórházba, Cila kíséri, valami baj van a vérhigító injekcióval.
Most nem nagyon térek magamhoz. Kicsit sokk alatt vagyok, mintha nem is lennék itt. Valami egyre kevésbé tetszik és valami egyre jobban gyötör. Közben valaki kopogtat alattunk, minden olyan közel van, hangos és látványos. Félek, egyre többet a kelleténél. Kittivel nem beszélünk vagy beszélek. Így nem tudom megnyugtatni magunkat, hogy nincs semmi baj. Olivér ajánlatára nemet mondtam, és ezért ma nem alszom nála és nem tudom meg hogy éreztem volna magam ott. Jól vagy rosszul?
Patak parton nagyon máshogy éreztem magam. Rá jöttem, hogy nem tudok rá nézni ha beszélek. Tudod Olivér? nem tudok rád nézni ha hozzád beszélek- és itt most nem arra célzok, hogy az arcom egyik fele barnább volt, mint a másik. Csak nem tudom, vagyis tudom, ronda vagyok. Tokám van ... :(
Ropog a szénmorzsalék, nem szeretem ezt a hangot.
Hogyan lehetne innen észrevételmentesen eltűnni? Nem tudom hova akarnék menni, csak nem bírom ezt fönn. Azt tudom, hogy most már segít, ha meghallgatom Anyuékat. Már egy ideje így van. Jaj ne, mama körbetelefonál szerintem. Hurrá! A mobilom csontig merült, szeretnék Olivér úrral beszélni.
A fiúval, aki hasonlít Ritára, csakhogy Ritának nem vágták le a haját 6 éve talán. (Éjjel-nappal.. többet nem is kell mondanom.) Ráadásul ma tettem meg életem megjegyzését, ami lehet igaz is, hogy ez a sorozat talán a legbefutottabb lesz Magyarországon mindegyik másikhoz képest. Nagyon durva, nagyon reális és szürreális, vad, elgondolkodtató és életszerű. Valamelyik szereplő úgyis olyan lesz valahol, mint TE.
De nem akarok erről többet beszélni. Erről beszélek magamban, hogy valami tutira nincs rendben most, mert alaphangon is egy kicsit sem érdekel vagy nem szeretem összevonni a művit és az életet.
Búgócsiga.Bogota.Basszus.

2 megjegyzés: