2013. március 8., péntek

A kritikus

Újfent felmerült a dolog, hogy Olivér (selyemfiú) és én közös vállalkozásba fogunk. A kritikus mindig is marha jó volt, szóval ezúton is szeretném megköszönni, hogy mostantól társszerkesztője lehetek, és hogy hétfőn hajnali 1-kor (?) új e-mail fiókot csináltál nekem! :)

És gratulálok a munkához, sikerült sikerült sikerült!!! És még annyi más is összejön ma, vagyis reméld, hogy összejön. Ahhoz persze emelnem kéne a tohonya hátsóm, amit (és nem csak azt hanem minden porcikámat) utálok azóta, hogy Szandit megláttam a zörgő csontjaival.
És én naiv, még mertem azt gondolni, hogy jó úton haladok. Ha reális és élethű akarok maradni, azt mondanám ez nem egyik napról lesz még soványabb test, ha be akarom csapni magam azt mondom 1 hét alatt is menne. Igen ám, csakhogy az nem életmódváltás. De egyszerre kéne fogyókúra és életmódváltás.
Elvileg a futás és a bringa ugyanúgy kardió. Szandinak 3 hónap vagy több kellett ahhoz, hogy úgy lefogyjon. Tegnap kiszámoltam, én már 4 hónapja kitartok és alig látom az eredményét még mindig. Nyártól 60-61 kilóval indítottam, a legutolsó mérésemkor kb. 55 kiló voltam. Ez még mindig nem elég. Viszont 1 hónapja nem mértem magam, hát nem is merem. Viszolygok tükröktől, mobilkameráktól, jóképű idegenektől, de leginkább akkor is a tükröktől. A rövid hajammal és a begyulladt szemalatti ráncommal ráadásul úgy festek, mint 1 60-as bokszoló vénasszony..
Make me wanna die! -_-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése