2013. március 24., vasárnap

Buli part ll.

Ha belegondolok még most is hasogat a fejem, remeg kezem-lábam. Stumi koktéljáról van itt szó kérem.
Valamelyik nap említettem épp, hogy nem tudom mi az a "dájkiri", de egyszer tutira megkóstolom majd.
Csak arra nem számítottam, hogy pont másnapos leszek aznap, és hogy éhgyomorral..
Annyira durván kiütöttem magam, persze ájulás nem volt szerencsére.
Egy nagyon kedves barátunk hívott taxit nekem, meg Móninak. Nem igazán tudom megfogalmazni milyen érzés volt, olyan rendes és minden.. hatalmas gesztus volt tőle. Persze ettől még Mónival úgy voltunk, hogy hazabuszozunk, talpon voltam és csak viszonylag teljesen részeg.
~utoljára nyáron ittam le magam 2 nap egymás után. Úgy tűnik kezd visszatérni az az erős gyomrom...
csak viccelek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése