2013. március 30., szombat

Új irányzat.

Az utóbbi időkben (majd 1 éve) annyi mindent tettem-vettem és be is akartam már végre újítani egy rohadtul csajosra idealizált naplót, hogy tele ragasztgassam belülről képekkel, tele írogassam minden lapját és kívülről matricákkal ékesítsem. De a kép összetört bennem :(
Próbálkozásaim csődöt mondtak- ezúton sem szeretném ajánlani a határidő napló naplóként való használatát-. Komolyan mondom, csak még jobban elveszi a hercegnők kedvét..
Szóval itt vagyok, úgy döntöttem kidobom a kukába a legutolsó H.i.naplóm.. olyan lusta vagyok, hogy rövidítenem kell? Tejóég.
Naszóval, amiért igazából idejöttem, az az, hogy írjak egy listát vagy legalább összerakjam a fejemben a képet. Itt csak felületesen vázlatolva, a valóságban pedig majd krokodil könnyekkel próbálom menteni a menthetőt. Akkor fogjunk is hozzá:
1, Reggeli müzli. Abba kell hagynom, a súlyom stagnál, fogyni nem fogok. És a kolegától megkaptam, hogy pár hete (amióta müzlizek reggel) úgy tűnik megálltam a fogyásban, de ő azért nem közölte tegnap estig, mert örült neki.. besz*rok.
2, Edzés, jobban kéne hasznosítani valamit. Ha nem elég a szobabicikli, akkor jöjjön a futás és a lépcsőzés. Félig-meddig pipa, ma életemben először vizsgálgattam magam a tükör előtt a fogyás kezdete óta- a combom az érzékeny téma, a család szebbik felétől leörököltem a vastag bokát, a másiktól a csirkelábakat. Naaa, azért nem vagyok maga a komikum :). De bevallom "több száz" ember előtt nyíltan, vállalom: most tetszik, kezd kifizetődni az "önsanyargatás", ami nálam életmódot jelent. Hapci.
3, Mindenhol azt olvasom a kevesebb több, azaz kis adagok, naponta többször. {Adják vissza az életem!!!}
Megint csak a családomra fogom, főleg Anyura, imád enni, azt mondja.. ettől még kákabelű, de a szerelem.. a szerelem az szerelem és kész..
4, Sminkelési módszerváltás, nem tudom mi, de valami nem stimmel. Ezért elkezdtem kísérletezgetni, az alapbiztosíték a barack színű szemhéjfesték, az elmaradhatatlan. Jobb, mint a lila táska..
Szemceruza halványan, a szempillák alatt  történő vonalvezetéssel, elbűvölő és egyszerű. + korrektor.
De rosszabb napokon alapozni sem árt.. a fejembe kell vernem, egy részét pedig kivernem a gondolatnak, hogy én vagyok a pedáns emberek atyja úgymond. Abszolút félelem nálam az igénytelen külső, külsőm... nem tudom, belenézek a tükörbe és hányok (mostanában). De igazából
INNEN FOLYTATOM! ;)
csak most filmezünk Kittusommal, meg Olikámmal :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése