2013. március 3., vasárnap

Jelentem!

A Helyzet a következő,  tegnap elmentünk Vivivel a Maggie's-be! Hiperszuper volt, olyan rég nem látott a szekrényem már új ruhát, hogy lassan már el is temethettem volna magam. Már csak 1 jó bőr,-vászon (feszes) nadrág kell és kész vagy még néhány gatyesz :p.
No.1 leértékelés, minden árut kilóban adnak és nagyon jó a felhozatal.
(hétfő,-szerda,-péntek): ekkor érkeznek az új ruhák. csak súgom!
Magamnak 6 darabot vettem és egyből repültem is Olivérhez megmutatni. Erától még kaptam melléjük 1 nagyon szép fekete csipkés hosszú-ujjút, ha rossz kislány akarok lenni azt mondom: én ezt most felveszem a melltartóra, rá öltöm az újfent megvarrt szőrbundamellénykosztümömet és ennyi. ;)
Ideje merészelni! Főleg mivel tavaszodik már, ilyenkor minden kedves lánynak ideje kivirágoznia, és bármi történjék (ha nincs "pasi", ha nincs "idő", ha nincs "olyan alakom" effektus, akkor ideje leszarni. {szerintem}.
Mert már a fülemen csurog ki ez a sok baromság hála az egyik barátnőmnek, nem fogom megnevezni, mert akkor már meg is sérthetném az érzéseit. Nagy átlagban mindannyian ilyenek vagyunk.)
Fő, ami fő: Ideje belevágni valami újba! Legyen szó bármiről..

                                                                        *** After ***

Sétáltunk az erdőben, ellentétes szögben van a Naplás úttal, csak hogy betájoljak itten. Ennyire jól rég nem éreztem magam, a felfedezés ugyan fájt, hogy az időjárás belőlem is egy depressziós miserable-t csinált belőlem és ezzel nem is igazán tudok kibékülni. Azt akarom, hogy ez ne legyen igaz. De csak ez amire most azt lehetne mondani, hogy kiváltó oka volt mindennek. Mivel Te meg én, és mi, ugyanolyan érzékenyek vagyunk. mindenre. Láttunk lovakat, disznót, száguldó őzeket {istenem milyen csodálatosak voltak, mögöttünk rohantak át a mezőn} Ájuldoztam kicsit, bárcsak tanyasi kölök lehettem volna mindig. Annyira elszeparált volt minden, mintha lenne valami a levegőben ha az ember a tavasz hajnalán eltalál oda. Hihetetlen, képes lettem volna még órákon át ott lenni, mindig meg kellett állnunk ( na persze nem pisilni), csak kértem, hogy hadd nézelődjünk még. A mobil folyamatosan kézközelben volt. Készültek fotók, és még még még fotók, és egy videó. - úgy festek rajta,  mint egy malac- de ez nem lényeg. A prédikátor kedvét is le lehet törni olykor :D.
Főleg ha épp kijött 1 (enyhe jóindulattal mondva) pattanás az arcán, a haja olyan, mint a bozóttűz, és úgy tele ette magát, hogy már járni is alig tud. {saláta, és tényleg nagyon sok volt} de ittam rá citromlevet, így egész hamar elmúlt a teltségérzetem.). Az estéből is kijutott nekünk. Martiny pezsgő, még életemben nem ittam és előfordulhat, hogy többé nem is fogok, a lényeg, hogy nagyon különlegesen jó volt és úgy véltem nem csak szerintem xd. viszont tény, hogy elég hamar fejbe vágott.
Pityunál mostantól minden hónapban lesz 1 házavató buli* tekintettel a nagy sikerre :)
Azt mondta Peter 3 napig csak mosolygott utána, annyira édes, és annyira örülök, hogy ezt hallottam.
Peter már 34 éves, de annyira gyerek lelke van, olyan, mint Goofey, és annyira kellemes a jelenléte és a hangja is. Reggel Olivér megkínált azzal a francia édességgel, (politerol?) nagyon finom !!! :o
Sparban is lehet venni, majd visszalepem vele <3 :)
10 perc múlva kaja!! baah, csípős tészta.. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése