2012. november 28., szerda

River flows in you..

Ez a mai nap szabadon engedett bennem egy kíméletlenül szép gondolatot, vagy emléket.
Suli után Anyuhoz mentünk, és Jázminba. jelentem meg van a koktélruhám és a magassarkúm.
álmodni sem mertem volna szebb cipőt, istenem és most az enyém :')
Még nem jutott el a tudatomig, hogy ott pihen a kis dobozában, mellette a ruhámmal. az én teljesen egyszerű és gyönyörű ruhámmal.
A combom belsején felfedeztem jó néhány fogyási striát. tetszett.
shameless.
Elmentünk a kiállításra, az ozoraira.
Kitty díjat kapott :) nagyon örültem neki. előtte megjegyezte, hogy olyan a hajam, mint Pán Péteré.
ennek azért örültem nagyon, mert nem vágattam le, és így hosszabban még jobban be tudom állítani. királyság!
A holnapi napomat Anyu fogja nekem igazolni, kicsit szomorúnak érzem magam, és nagyon kimerültnek, még mindig nem jött meg, de már a határátkelőnél van ..
az utóbbi pár napban iszonyatosan elcsesztem, és mivel megpróbáltam alig enni és úgy edzeni le 1000 kalóriát ezért most itt a böjtje, arról nem is beszélve, hogy a gyomrom olyan érzékeny lett, hogy azon gondolkodtam ideje hányni egyet. idegesítő, de végül is kordában tartom vele magam.
Ma pl. nem is voltam éhes egész nap, vittem répát, és 1 gofrit. és fele-fele arányban ettem meg.
nagyon jó volt. mikor hazajöttünk 1 lapka sajtot, egy párizsi szeletet és még 1 répát, majd az edzés után 1 kevés tálka zabpelyhet tej nélkül. bőven eltömített már.
A kiállításon pedig 2 kicsi és 1 nagy muffin. na akkor jött el a mélypont. ma több nem fér belém.
Lehet más még ennél is kevesebbet eszik 1 nap és furcsállva tekint rám xd.
de mondhatom, hogy nem érdekel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése