2012. november 14., szerda

Csak kussolok.

EGY pökhendi kurva leszek és kész. Azt hiszem most nincs kedvem a kedves arcomat elővenni és kész.
Úgy teszek mintha folyamatosan hanyatlanék, de csak itt teszek így,  mert miután innen felállok besétálok anyuhoz és nézünk együtt műsorokat, közben csokit fogok zabálni és elfelejtem azt amit tegnap vagy tegnap előtt éreztem. a kibaszott nehéz ólom amit a mellkasomba töltött a bosszús kedv.
De ma teljesen kizárom, mióta itthon vagyok más az egész.,
nem akarok semmit a külvilágtól. egyedül lettem egész. és maradtam is az még mostanra is.
Adamczyk meg lájkolja Alex Clare-t. engem úgy tűnik nem.
legszívesebben azt mondanám bár találkozni akarna, bár.. nem is folytatom, mert így sem a találkozásra gondoltam volna. csak mert tudom, hogy látja aki látja. de ez  kicsit nevetséges.
Szeretnék bosszantóvá válni remélem tudja maga. ha már valamiért püföl engem, püföljön azért, mert botrányba kevertem, mert leköptem, megaláztam, a bolondját járattam magával. mindenkivel aki tegezhetetlen. hi- hi.
Minél jobban olvasom vissza annál nevetségesebb ez a kezdő sor. elárulom legszívesebben átírnám, de akkor hol marad az a nevetséges irónia ami majd eszemhez térít és be ismerem a csúnya tényt, hogy ez igen is ciki! az ilyen módon írás, dehát én sem vagyok az a gyakorlott "szavak embere".
EGY egyszerű tünemény, mint mindenki aki él, aki megakart születni és vállalni a kockázatát a doboz-életnek. amiért annyi kamasz szája sír, amiért annyi ember fogja eltaposni az oda nem illő kép kockáját.
Belegondolva atyáink anno a függetlenségért harcoltak világszerte. csak történelem. és akkor mi van velünk?
Mármint én tudom hogy minden apróság és nagyság is harcol vagy küzd vagy elpusztít, de hogyan és mit.
Egymásból öljük ki a szeretetet, az elfogadást, a vigaszt. másokat betegség pusztít el. olyan drámainak hangzik. közben ez az egész a nagy körforgás része, könnymentesen. szárazon.
A végzős diák nagy problémája hova menjen, mit kezdjen majd az élettel amit alig készen kapott és már kicsinyke kora óta azon törték a buksiját mi is szeretne lenni. "szemétszedő" vagy "dolgozó ember"?
Na vajon melyik .. ? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése