2012. szeptember 13., csütörtök

Tréééééééééééééé?

Csak ezt a hetet hagyd meg nekem, hogy ki éljem minden dühös vágyam, mert Én tényleg annyira kettészakadok, mint a lakmusz és csak szenvedek.
Sírni ilyenkor minek, minek ha nincs mit.. és ha nincs mi. akkor mi a baj?
Önmagam ádáz ellensége vagyok, lépteimet követem.
Beteg állat vagyok, elhitetem magammal újra meg újra. Istenem ha az Énem aki még mindig nyaral ezt látná, arra hivatkozna, hogy ez nem is Én voltam.
Bipoláris zavarok.
Meg ilyenek. nem szeretem a hiperkarmát, a kaukázust, a 30yt, az intimtornaillegált.
Nem szeretném hallani, látni, olvasni. de mindenhol ezeket hallom, látom, olvasom. blablabla.
Zenéljenek a kék-zöld mezők meg sírjanak a fák ..meg ilyen-olyan gusztustalanságok ..

puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése