2012. szeptember 11., kedd

hamvaim :)

Szééép lassan kezd betelni a pohár és kezdek megőrülni. agyvérzést kapok. vagy valami nyavalyát. vagy érettségit. Azt hiszem megöltem a jó napokat és innentől már minden csapból csak mocsár folyik.
kész undor. undorodom az egésztől.
a fiúktól.
a lányoktól.
a franciától.
a piros körömlakktól. a szerelemtől. az érzéseimtől.
Szóval ha most nézed, akkor tudod, hogy megint minden ugyanolyan. nem igaz Dóri?
sajnos igaz.
Falási rohamaim vannak, miközben Kittyvel néztük a filmet, ami Isten és a zsidók kapcsolatát boncolgatja. és végül semmire nem jöttünk belőle rá.
naivan azt gondoltam, hogy képes vagyok abba hagyni a zabálást. de miután kivittem utána is csak zabáltam a maradékot. undorodom tehát magamtól.  aztán addig rágtam és tömtem és rágtam, amíg a kedvem is elment tőle és kiköptem az egészet a virágba..
Hiába, valaki sosem változik. Én sosem változom? Kitty szerint a szemem megszokta a testem látványát, nekem még mindig mutat újabb fogyási nyomokat.. amiket utána úgyis csak elfelejtek.
Mintha elbújnának.. elkövéredek.
Süket leszek, néma meg ilyenek.
Nem tudom, egyszerűen nem. írni akartam 1 levelet lajcsinak. de lajcsi igazából nem létezik, mert ha létezne a nevét nagy betűvel írnám. nem akarok erről beszélni. vagy nincs kedvem?
Álmos vagyok, de nem vagyok büdös. megfürödtem és hajat mostam és ma olyan hangosan edzettem, hogy a fülemben már alig dobogott a vér.
Az alap, 30 perc alatt 500 kcal. a tuti befutó, de tegnap lekéstem. ma meg túl léptem.
33.30 és kerek 600 kcal! kékültem jólétemben.
de ma lehet sokat ettem. összeszámolva és kisebb túlzással biztos bevittem 1500 kcal-t a hússal, kenyérrel, bolonyaival, zabpehellyel, és azzal a finom aldis croissant-tal (x2) és azt meg nem is veszem, hogy még most este is bűnöztem félig.. szánalmas. és mindössze 1000 ment le.
Betegesen ördögi kör.
Annyira megkukultam, hogy szinte csak ismételném magamat és azt amit mondok.
Még nem sírtam, eddig. és nem tudom mikor lesz időm, mikor lesz kedvem. mikor lesz bármi is.
A kádban majdnem sírtam, de utána vagy közben mindig valami grimasszal palástoltam, túl színpadias lett volna, még magamban is...

itt 1 kék stabilo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése