2013. április 24., szerda

Vigyázat, gonoszkodom.

Hahó!
Megkezdtem a nagy "étrendátalakítást", és hétfő óta kizárólag salátán élek, persze ez nem fedi le, hogy miből is áll. A fő, hogy a lelkem nyugodt, fizikumom kiegyensúlyozott, és nevetve futok az érettségi-fürész nyele felé :D
Kicsit zűrzavarodott vagyok, a kritikusba már ha jól számolom 2 hete nem írtam, csak reménykedem, hogy a partner tartja a frontot. Én, mint diktátor megkövetelem :p
Lényegében nem tudom mi van, vagyis tudom. . . azt tudom, hogy nagyon nyár van és már nagyon közel az érettségi. Szeretnék elszublimálni innét, én ezt nagyon nem akarom. Viszont ha most elkezdek kiakadni, akkor nagyon elcseszem az estém. Jó hír a magyar tanártól, a helyesírásom kitűnő. (elméletileg).
Remélem hamarosan beindul a nagy fogyás rész is.
Olivérnek nem mondtam, de most úgyis megtudja: rátörtem az automatára. . .3x is. csoki, cukor, bűnözés.
Egyszerűen elment az eszem, és a legrosszabb, hogy még csak nem is bánom. Soha nem fordult még elő velem, hogy 3 alkalommal is. Istenem, most úgy beszélek, mintha legalábbis a Holdra léptem volna :D és rosszul is esik emlékeztetni magamat.. de ennek fejében gyors tempóban le edzettem 1505 kalóriát, ami már rég nem fordult elő mostanában. Remélem ezzel kiütöttem. Vinnem kellett volna kaját, és nem feszengenem, hogy hiába (csúnyát mondok) b@szom a rezet benn, miközben semmi sem történik, a libák fogynak körülöttem. De úgy vettem észre, hogy ma elég sok külvilágbelinek tűntem fel, amióta kipakoltam a ruhatáram, azóta sokkal magabiztosabb vagyok, ma még fésűt is vittem magammal és végre elfogadhatónak mondható frizurával értem haza. A gerincferdülésem azt hiszem javuló tendenciát mutat, mostanában fokozottan a bal oldalam görnyed.( Próbáltátok már a csökevényesebbik oldalatokkal elvégezni a táskacipelést?). Iszonyatosan nehéz, a buszon, az utcán, sétálva. De a nap végére mindig megszokom, nagyjából. Azt leszámítva, hogy szörnyen fáj a jobb oldalam, olyan érzés mintha kifeszülnének a bordáim ott. A bal oldalam pedig azért, mert 12 évig folyamatosan jobb vállaztam, a csípőm meg azért, mert ez a gyenge tünemény annyira nehezen bírja még, hogy folyamatosan a csípőmbe verődik a táska. Megfogok halni :D.
Eltúlzom.. már meghaltam :'D
Így az utolsó hetekben viszont úgy látszik nem csak én engedem el magam és török fel automatákat, volt részem egy kellemes beszélgetésben aranyhaj barátnőmmel, akit ezúton is megemlítve, bár a nevét titokban tartva közlöm, hogy imádom egyszerűen- egy csónakban evezünk, és ő is nehezen türtőzteti magát, de örülhet, mert annyira jól néz ki, hogy baaa.. rólam ez nem mondható el, dee mindegy.
Szóval, felütötte fejét az osztályközösségben a nyilvános utálkozás, vagy valami olyasmi, egyre felszabadultabb a légkör, mindenki utálja a másikat. Persze vicces, mert én tényleg a Majmok bolygóján érzem magam. . . és hát nyilván én is utálok embereket, aranyhaj jól fogalmazott : " úgy érzem ha ez véget ér, lesz 5-6 ember, akivel tartom majd a kapcsolatot és kész". Ez a beszéd :D
Körülírásképp csak, amolyan nagy vonalakban. Többektől a falra tudnék mászni, de 2 lány, azok közül is az egyik az, akitől a vízpárlat kicsapódik a homlokomon. A pocokfejű. És már meg is van a gúnynév. Hát istenem, én még ekkora önbizalommal rendelkező illetővel nem találkoztam, ezzel semmi bajom. DE az a hang, az a stílus, hogy kotnyeles és mindenbe belemártja magát, ahogy megszólít engem, amilyen idegesítő.
És még sorolhatnám. 1 dolog van, ami jobban kiugraszt a gatyámból, mint az érettségi: én. meg ő. egy zárt szobában és beszélni-beszélni-beszélni. :D
Kristóf pajtinak meg: örülök, hogy ismét rájött, hogy töröltem az ismerősök köréből (megint csak) és ezért (megint csak) bejelölt, deeee .. olcsó húsnak híg a leve..
És most kifestem legalább az egyik fekete körmömet csillámmal >: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése