2013. április 1., hétfő

Következtetések:

Úgy gondoltam a rengeteg rossz tulajdonságomból létrehozok 1 listát magamnak, hogy megtetőzzem azt a listát, amit a felszín alatti dolgokról írtam, és azóta sem fejeztem be, mert megjelent Olivér és a film :o
1, Abbahagyni a fejvakarást. Eltanultam jóanyámtól, azóta látom, hogy édes nővérem is majomkodik.
-nem akarok majmocska lenni-.
2, Olyan lusta vagyok, hogy mindent megosztogatok facebook-on, de ez az új őrület eperfalván, szóval marad minden a régiben.
3, boys = toys.
Eddig sem érdekeltek, és ezentúl sem fognak. Elemezni a viselkedésüket már más tészta.
Amire én is rá jövök: ha azt mondod amit hallani akartak tőled, akkor pápát intenek, jobbára. Persze számoljunk a korkövetkezményekkel. Nem mintha bármelyikük is feledhetetlen nyomot hagyott volna az életemben.
~ Kásaa, köszönöm a lájkot..
4, A halasztás/halogatás művészete. Nagyon hamar abbahagyni, mert most minden marad holnapra. Persze ettől még nem makacsolom meg magam jobban, a véletlenek embere vagyok, vagy ilyesmi.
5, Továbbra se késni sehonnét, lassan a névjegyem és a védjegyem is.
De ha tudnátok mennyire utálom hallgatni amikor más panaszkodik nekem, közben lenn állunk a minuszokban és már a feledik órája várjuk az aktuális pajtást..
Innentől kis adagokban szórom majd. REMÉLEM nem fogom elfelejteni.
Y.O.L.O. gyerkőckék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése