2013. április 1., hétfő

2%

Hát.... rohadtul hiányzott az óra átállítás. Most van 14:44. Pizsamában ülök, kiver a víz, a filozófia esszém kész. -12. valakik néznek-.
Erről ugrik be, hogy az elsőt be akartam még illeszteni, de azt hiszem nem tettem. Ha ez is jóra sikerül, akkor megmerem majd kockáztatni. Visszatérve, még meg sem fésülködtem, arcot sem mostam, semmit nem csináltam. Újat mondok azzal, hogy ha ma reggel is bemüzliztem? Mert nem hinném, igen szerintem sem. :D
A jó hír, hogy a doboz tartalma kifogyott. Olivér maradványai pedig még mindig a radiátor alatt keledeznek ki, ami elég undi, de a mi családunkban kaját kidobni BŰN.
Csak nem hiszem, hogy képes lesz távozni a lefolyón :'D. Ahhoz kicsit már összeszedte magát..
Kaptam sms-t és azt hiszem appon is írt valaki.. és az a helyzet, hogy szerintem, ha a szimatom nem csal, köze van 2 biciklihez. Ha nincs akkor ez van és kész.
Vagy valaki épp becsap.. (LOL)
Hát inkább nem tartom számon ezen a napon mi kezdődött el és ért véget május 11-én. vagy 12 volt?
Azóta sok minden változott. Valami egyre jobban leágazóban van, bárhogy is próbálja az ember újra építeni. Többnyire senki hibája, csak meguntuk magunkat egymás mellett. Persze, javíts ki ha tévedek..
Ami fura: nem láttam még a nővértestvérem ilyen szerelmesnek, édes is, cuki is. Persze a maga módján kicsit nyáltól csöpögős és folyamatos smárolással vegyül. - ez nekem örökre érthetetlen marad, persze eltérünk, ebben is eltérünk. én közönség előtt képtelen lennék csőrözni, dehát nem hibáztatom, szerelmesek. köztudottan se halllanak, se látnak.- És ez mindig így van, mondok neki valamit, és nem válaszol. :D
Tényleg, annyira belemerül, hogy nem. De ennyit elég is volt mondanom erről.
Én is szerelmes típus vagyok, de az én szerelmem ma a Naplás-tó lenne, a bicikli nyergén ülve és nézni azt a kedves műtavat és a napszikrák töredezését rajta. kacsátlanul.. aztán jön egy grizli és széttép.
(HAHAHA)
Csak vicceltem, szimpatikusan próbáltam agyoncsapni a romantikámat.. sikerült is!
Szájhúzásom van- a szerelemtől! 98%-ban..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése