2012. október 20., szombat

Ön szerint 40+1?

Szeretem Ákost, jól dúdol halkan :d
Azt hiszem elbasztam ezt az ajándékozós dolgot, vagy nem tudom. Egyáltalán nem olyanra sikerült amilyennek gondoltam, pedig már sóspuskán és tűkön ültem mikor szólal meg a kaputelefon.
Ja, elfelejtettem megemlíteni, hogy az 1 éves fordulónkról van szó. és arról, hogy mennyire nem úgy sült el ahogy. Először is Olivérnek be kellett volna jönnie a kapun, fel a folyosóra. Ott megtalálja az ajándékot és egy cetlit. Aztán meglátja a nagyszoba ajtaján a nyilat ami a szobánkba vezeti majd őt, ahol is az ágyra lesz téve 1 kép azok közül amiket Ő adott nekem ajándékba :) és a kedvenc csoki hahahaha.
Direkt azért akartam, hogy ne tudja ott vagyunk (a nagyszobában bújtunk el), hogy legyen egy kis ideje elolvasni a levelem. Amiben van 1 csavar. Szerintem Ő erről nem tud. és nem is teszem majd világossá hanyadik sorra vonatkozólag. :d
Kitty szeme azért bepárásodott :) na mindegy, ki érti.
Anyuval pedig Aldiba mentünk délután, viszonylag nagy arányú bevásárlás tekintve, hogy itthon hagytak mamával, -szóval szétverjük a kecót..
azonkívül 2 napig nem láthatom Kittyt, és ma akartam angolozni. Lehet majd ha Monya itt lesz megnézem miről is kéne és mit tudnom.
Basszus, szófosáson vagyok. Most hogy a szoba tök üres annyira szépnek érzem az egészet, most nem a mi szobánk, csak az enyém. minden árnyalatával, csendjével és szétszort természetével :)
Azt nem is említettem, hogy András oda adta a pipáját, 10 palacsinta értékben, annyira rendes ez a fiú. Egyszerűen nem találok rá szavakat.- alapáron 3000 Ft-ért adta volna oda nekünk. és ez még mindig csak a 3/4 se az eredeti árnak ha jól emlékszem.
Köszönöm, a súlyom megvan. a szobabicikli pörög és égnek a kalóriák. pénz & sárm.
Az exek ellen pedig valami kullancsirtó szert kéne felíratni.
Tisztában vagyok az érzéseimmel, így azzal is, hogy Ádámtól a hócipőm ki van. és csak ezért is próbára teszem magam, hogy mi van ha ő írt levelet, vagy egyéb. de nem tud felizgatni. Aminek egyszerre örülök, és ami egyszerre kényelmetlen, mert úgy érzem magam, mint valami libidóhiányos nagymama.
De nem tudom tényleg, belőlem ezek a nagy szerelem felé való egyenes ív elgörbült és a kis szíriusz tejútját csípte el hahaha megintcsak.
Bár látnátok a szobámat! hétfőig az enyém szőröstül-bőröstül.
Annyira lelazultam, ami valamilyen szempontból rossz, mert nehezen szokok majd vissza a hosszú hétvége után. ez nálam ilyen gyors- és tudatos dolognak tűnik. már aznap beleszoktam a jólétbe amikor még jövőképem sem volt arról mi lesz ezalatt a 4 nap alatt. más szempontból jó, mert lelazulok :dddddd
Az asztalom valóságos önarckép. rajta van a bögre amit Kittytől kaptam karácsonyra, a "DICK" nevű sör, amit Cila Münchenből hozott Olivérnak, elég erős sör..
Ohh, ni-ni ott vannak még a körömlakkjaim is, a szürke- és a piros. az örök és az állandó kedves színeim.
A Fa'bulon, természetes segítség ami eltünteti a pattanásokat, még ha nincsenek akkor is.. legalábbis meggátolja. Mit lehet tenni? a testem 1 kamaszé, jó nem xd.
A kollagén tartalmú taft : push-up effect. most mondom, közel sem olyan jó, mint a wella.. pedig a statisztikája alapján duoble volume= álmodik a nyomor.. sebaj, a hintőpor is jobban felállítja a koronám.
A mobilom, részletkérdés. nem szeretem és ki is van kapcsolva. meg sem lepődne senki hisz ez is Xperia.. nevetséges, nem szeretem. de mintha ő sem szeretne engem :')  Lássuk mi van még..
A kávés-golyó, amit Rissy készített, sütőpapírja :)) nagyon finom volt a süti, a papírkát pedig eltettem emlékként, mert sosem fordult még elő ilyen a suliban.. és amúgy is. ez a nő egyszer még híres cukrász lesz!
A savanyú cukros mártogatós izé, amit Aranykútban vettünk és mikor Olivérrel és Kittyvel leszálltunk a Hősöknél oda adtam Olivérnek, végül úgy fájt a nyelve, hogy nekem adta a sajátját is. Nekem is fájt már, de finom volt :dd. a papírjainkat eltettem szintén a mellényem zsebébe, akárcsak a sütőpapírt.
Egy cetli, na várjatok megnézem: "Nézz a lábad elé! :D" ez még a tegnapot illeti.
Áhá! itt az új farmerom (az első jól kinéző farmerom, és első a cicanadrágok után) ami kifejezetten mutatós darab. Kitty ámuldozott, a fogyósda óta az első amit hordok. melltartóban és a farmerban ültem az ágy szélén, nagyon kedvesen megdicsért engem és a "hosszú" gerincemet xd
Itt van még Botos "Go" energia italos doboza, Ő az az ember akit meg kell kövezni, mert konkrétan mindent elárult Olivérnek.. hol marad a tisztesség..
Egy széttépett tehén, reggel ideges lettem a rendetlenségtől, miután rendet raktam a következő probléma állt fönn, a súly. gondoltam ideje kiborulni és nyilvánvalóvá tenni ezt Olivér és Kitti szemében is. ezért a tavalyi rajzolt tehenemet, ami természetesen pont ott hevert előttem. de én nem értem hogyan került a szobabicikli fogójára- szóval széttéptem és most itt hever..
És a trópusi dohány..
Nagyjából ez körvonalazódik ki.
Móni 5 perc múlva itt lesz. és kicsit kedvem lenne visszanézni a beszélgetésemet Adamczykkal,
milyen stílusban beszéltem, azt tudom, hogy kellően rideg voltam, és befogadó. egyenrangú fél.
Lehet meg is rémisztettem, mert azóta nem ír xDD.
vagy majd 1 hét múlva, 3 éve ugyanígy csinálta a kis csintalan..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése