2012. október 4., csütörtök

mostolyanmás?

Természetesen tudom mi a gond. és mert nem vagyok egyedül a szobában nem tudok elmerülni vagy belemélyedni a gondolataimba.
Minden zaj bántja a fülem, zavar. minden zavarog, minden.
Olyan rosszul vagyok, olyan szegény és úgy sajnálom magam saját maga(m) miatt.
Fogjam csak a menzeszre igaz? nem tudom mikor voltam utoljára ennyire szétnyílva, mintha. persze ez érthetetlennek tűnik, nem láthat ön az én szívembe.
-de legalább a : " drogok, az alkohol, a dugás és a csuklóvágás" még az imidzsem része marad ;)-
hát persze, most már értem miért vagyok hihetetlen módon életre valótlan. talán nem csak most.
Rohadtul rengeteg sok tanácsra lenne szükség/ a világ legtöbb kérdésénél is több a kérdésem/ és a legtöbb érzésnél is 2x több az amit most érzek.
Mettől fogva nem működik az amit én úgy akartam?

folytatva: a macskakörmös kijelentések csak karakterizáltak, nem engem jellemez. szerintem legalábbis.
szívem legkedvesebb *perszónája* gondolja ezt..
hát elég bántó persze, de természetesen mi nem az. manapság

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése