2012. április 4., szerda

Ha te is akarod..

Teljesen elragadtattam magam, visszaolvasva megkételkedném, hogy valóban az én irományom-é. Doktor Csernushoz kéne fordulnom, barátkoznom vele, kialakítani a jó viszonyt. Lehet nem azon kapnám én is magam, hogy "árulom a testem".

De térve a lényegre, el is felejtettem említeni, hogy voltam Kittyvel Libriben. Kifogtam egy eszeveszettül izgalmas könyvet, vagyis nekem izgalmas, az emberek 80%-ának inkább elrettentő lenne, talán.. de ki tudja nem igaz?
Röviden a történet egy 7 éves kislányról szól akinek a (nem mellesleg alig-alig mellékszereplő) anyja folyamatosan pszichiátriai kezelések alatt áll, az apja pedig alkoholista. A kislány megismer egy 51 éves férfit (a nevére nem emlékszem, csak arra, hogy B betűvel kezdődik. így legyen Bryan. de lehet nem is B.~ nem ez a lényeg). Szóval a kislány rengeteg időt tölt a lakásán, ő csak állatkertnek nevezi, mert minden össze-vissza van. A férfi pedig az ő legkedvesebb barátja, felnéz rá. Szereti, hogy mindent tud az életről mégis olyan mintha gyerek lenne. Részletesebben nem tudtam belemenni, ezért innentől csak a tartalomra tudok hagyatkozni. A kislány kb. 18-20 éves koráig marad kapcsolatban a férfivel, ezalatt sejthetően szerez néhány tapasztalatot. A kapcsolatuk megszakad, 15 évig nem hall Bryan-ről semmit, majd kap 1 búcsúlevelet tőle. Bryan öngyilkosságot követ el, a lány. vagyis inkább nő teljesen összeomlik, és ezt követően írja meg a könyvet. Igaz történet az alapja, és valóban a nő életét zárja körül. A könyv elején ír arról hogyan tudatosult benne, hogy Bryan valószínűleg pedofil volt, egy börtönben dolgozó nővel készít interjút, aki a pedofilokat kedves szemszögből állítja be, mintha kezesbárányok lennének. A könyv címe : Ha te is akarod. Muszáj megszereznem, engem nagyon érdekelni kezdett. Kár, hogy olyan sokba kerül. :c
De nem számít, egyszer az életben nekem is el kell követnem azt a hibát, hogy magamnak veszek egy könyvet és nem másokra hagyatkozom. Akkor az csak az enyém lesz, mondhatni. És az újonnan össze-vissza állított íróasztali tárgyaim közé helyezhetném x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése