2011. november 16., szerda

Hát ez faszán fasza.

Mennyire szánalmasan érzi magát az ember, ha 5 héten át minden nap beszélgetett az árnyékával, és aztán 1 nap *huss-* az árnyék eltévedt hazafelé és soha többé nem talált vissza hozzám :-)
cseszettül kínos az egész. az ahogy érzek Scheier iránt. jézusom. annyira idegesítő, iszonytató, hogy nem is tudom talán Gyöngyi volt az, aki elindította bennem, mert mégis miért nekem kell hallgatnom őt? És mirét nekem kell néznem ahogy turbékol mással. Amikor látom és rosszul érzem magam, aztán hozzám szól olyan idiótán, azt hiszi vicces. Mind azt hisszük. Aztán olyanná válik, mint Levi. Levit nem bírom elképzelni az életemben, Scheier véletlenül belekerült akkor a múltamba. Mekkora faszság.
És (kitörölt név). Érted, fogalmam nincs. Azt sem tudom miért az ő nevét írom ahelyett, hogy troll. Ja értem.
Én már jó formán semmit nem tudok, semmit de semmit. Rajzolnék vagy széttépném a ruháimat. Aztán mégis mit tettél velem, nem tudom. És te se tudod. Hagyjuk az egészet.
Néha azt érzem nem lesz már villámlás  ... Kurvajó vagyok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése