2011. november 5., szombat

"Anyám erre a világra szült"

A mai talán az egyik legkevesebbre értékelt és legtöbbet magába fojtó estét tartogatta számomra, kezdve a mikulás beköszöntével, a furcsa képmásommal a tükörben, a sok fura figurával Auchanban és a legújabb olvasómmal, köszöntelek. :-)
Igazából még csak arra sem számítottam volna, hogy bármily nemű nézettséget is kap majd ez a kis kotyvasz, gondolván: az emberi elme anélkül is elég bonyolult szerkezet, hogy megpróbálnám más kedélyűvé varázsolni, hogy a gondolataim, az érzelmeim mind-mind értelmetlen kinyilatkoztatások. Így köszönöm, talán azt, hogy rajtam kívül mások is megélik az életem, a csalódást, a fantáziálást, mindent amit máshol is megtalálunk a világ különböző pontjain, és én mégis szerencsésnek érzem magam. Egy nyomorult vagyok,  aki megfogta Isten lábát? Megyek most. Békét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése