2012. június 10., vasárnap

változások. egye-fene

A definíciója az, hogy UUUUTÁLOM a változásokat, tényleg..
de ezzel a címmel szeretnék tisztelegni a Coldplay és részben Karola előtt is.

vissza a vezérfonalhoz, változások: megváltoztattam a hajam, megváltoztattam a közérzetemet a világgal szemben, a nézeteimet, a világot.- nem az eredeti világot, hanem a bennem folyó képlékeny dolgot.  mylo pedig fogalmam sincs kicsoda, micsoda.  Elragadó album cím és kész. megtetszett, mert a.. (na jó nincs értelme)
elfáradtam. kivéhedt vagyok. Kittus mégis megdicsért, egyszerűen nem hiszem el.
~ a hajam szerintem tincsenként max 10 cm. nagyon kis vicces c:
még kép sem készült róla (jobb esetben) bár a ruháimat már most nem tudom hozzá igazítani..  hát mit mondhatnék, bolondossá tett. üresek a szavak. visszatérve a hétvégi party nem nagyon sikerült. Manuelával elszívtunk 1 doboz cigit. nem is tudom mikor gyújtottam rá utoljára. imádom ezt a lányt, nem voltam benne biztos, de a Portugálok tényleg hihetetlen közvetlenek. nyitottak, és szolidaritást vállalnak xd
Vodka. volt, narancs. NEM VOLT. végül ez az incidens is elsimulttá vált. egyesek elég érdekesen reagáltak néhány személyre/dologra. sebaj. az a helyzet, hogy ilyenkor Kitty szavaira hivatkozva a buli ott kezdődik, ahol ez nem..  majd egyszer elmondom mire is gondolt!

libamájas fagylalt bööörrrr!! de ami a Naplóban zajlik, az kész öngyilkosság. ezennel kijelentem alássan:
Vagy legyek cukrász, vagy sehonnai bitang!! - azon belül is fagylalt főző ;)

-nekem meg hamarosan rendet kéne raknom az asztalomon, aberráltan néz ki az egész: itt 1 ezres papír mellettem, a lacura? lakk, a -ide szállt 1 galamb..- tubák,  mösziő bond II. és a blokk a rég-új masnis gyűrűmről, megtartottam, mert a SIX dísszel adta.
-a ruhás szekrény: az összes csíkos póló, hosszú-ujjú és satöbbi kimosásra kerülendő, és még van pár darab.
a mama szekrényében pedig találtam egy gyönyörű gombolós, virágmintás, buggyos ujjú (a favorit) felsőt, amit beakasztottam magamhoz, mert ő már kinőtte. De imádni való, és most, hogy fogyókúrásedzéses orvososdin veszek részt még ezt is felpattintottam egyszer.
Az öltözködésre visszatérve, eddig sem volt "stylus"-om, azt hiszem továbbra is késni fog, de mostanában bátrabban hordom azt amit szeretek.

unalom ellen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése