2012. június 22., péntek

nyári pulóver-akció.

Beni megharapott, azóta be van dagadva a karom. Mostan azt nem tudom Olivér mennyire vigyáz a görényekre, de elvileg oltatlják őket.
Az utóbbi napokat szinte végigaludtam. És az amit ismét elkövettem csak 1 újabb szégyenfoltot képez az életrajzomon, leszarom. ahogy ő is leszar minden mást.
Aztán ő ugrik az én torkomnak, hogy kihasználom, nem bírja elviselni a gondolatát, hogy kidobtam, aztán jön azzal, hogy talán soha nem is volt belém szerelmes csak erős szálak fűzik hozzám. Sok mindentől megkímélne ha tényleg így is lenne. Megdöbbentett miket mondott, hogy a kapcsolatunk alatt én nem próbáltam meg okítani- igen ám, csakhogy én magam sem 1 idomítandó buta, cserfes és udvariatlan gyerekről álmodoztam. Olivérhez pedig sem külsőleg-sem belsőleg nem vonzódom már. persze ha ezt bárki látná aki ismer, és van aki látja is ... hahaha, azt gondolná hazudok, mert akkor miért lennénk olyan fura viszonyban. Ígérem, ha rajtam múlna kitörölnék mindent ami Olivérhez kapcsol. Lehetnénk csak barátok, mert már a hócipőm tele van, hogy valami vitát mindig kibontakoztat ez az egész, és ha nem akarok tőle semmit akkor is belekényszerítem magam. Pedig soha nem voltam ilyen nyüzüge. Határt kell szabnom, nem vagyok olyan rosszul tőle, mintha mással történne bármi is, de másnap megvetést érzek és undort.
Még annyit, hogy azt akarja az ő életét is én éljem, de nekem elég a sajátom is. Nem tudok folyton mellette lenni, fogni az apró kezét és azt mondani minden rendben van. mintha arra kérne hitegessem, hogy még mindig együtt vagyunk és együtt is maradunk. egyszer-egyszer elkapja ez az érzet vagy a franc tudja.
Azt érzem utálom, gyerekes vagyok én is. De elveszi az életem felét a sok szarjával, hogy mindig van valami baja, hogy nem kap tanácsot.
De az a 22 éves "srác" nekem ne nevezze magát érett férfinek: aki még életében nem dolgozott, az egyetemen halaszt (épp pihenőn van), egész nap pihenőn van, sértődékeny, mindenre ugrik amiben lát valami konfliktust, csak akkor eszik ha a kérésére az anyja csinál neki szendvicset, még a húst is az anyja vágja fel a tányérján, szed neki enni, hoz inni. Én csak kamillázok, én 14-15 éves korom óta teljesen önellátó vagyok.
Persze mondhatnám, hogy egy pasitól ne várd, hogy oda tudjon tenni 1 színes mosást. de könyörgöm.
Eráék mér ki akarják tenni és keresni neki albérletet, igazi naplopó,. és a legutolsó Orsi vizsgájáról konkrétan meglépett (y). ennyit erről.

Csak simán undorodom tőle, nem osztanám meg magamban a dolgot újra, hogy miért. De a végkimenetele nem lesz jó ha továbbra is 1 farok marad..pardon..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése