2011. december 24., szombat

Hoka HEY v*ze' !

Nos, Boldog Karácsonyt kívánok minden kedves blogolónak és blogolvasónak! Legyetek jók, legyetek jól, mosolyogjatok, mert az elengedhetetlen, örvendjetek, egyetek mézes kalácsot és ne vigyétek túlzásba már most a tojáslikőr habzsi-dőzsit, különben 25-ét a lavorral karöltve tölthetitek :p.
Én már kiöltöztem, kicsíptem magam a hétköznapi óperenciás gimnáziumon túl, pereg az idő szépen.
Remélem Anyu és Cila örülni fognak a brownie-nak amit egyes-egyedül csináltam csak nekik, a nyálam kiperdül ha rá nézek. Kitty reakciója is nagyon kíváncsivá tesz már, tűkön ülök, hogy mit szól majd a 2 egyedi kis csattocskához, a pluss(viziló?párnához) amin magas-sarkús 'tedy bear'-ek trallaláznak :-) + a diabetikus csoki, valamilyen különlegesség (olyan édi volt amikor alig akarta elhinni, hogy én állom neki, tud róla, de még nem csomagolta ki xp) és kap 1 F&F melltartó-bugyi szettet pontosan az ő méretében.
Majd írok "Olcsiról". tegnap nála akartunk brownie-t sütni, de a végén elhúzódott :-)
 


Kívánom, hogy legyetek boldogok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése