2013. május 17., péntek

Nevem? Nemnevem.

Azon kezdtem el töprengeni, hogy lehet nevet változtatnék. -bloggernevet.
Mennyi nosztalgikus emlékem van seeeej!! Voltam már dorci, dora, tiger, tigrincs, ez is nyíltan tükrözi, hogy nemcsak a stílusirányzatok terén nem találom magam, vagy nincs érzékem.
Teach me masters!!!
Hála a művészet-történeti korszakoknak már kapizsgálom mi hogyan hova. :p
Legyen hát az új nevem kilencvennégykieren!
1. rímel is.
2. Életem legkirályabb zombis sorozatából a főszereplő srácot így hívták.
Akkor nagyon megtetszett az egész. Úgy volt jó ahogy, aznap aludtam először ott Olikámnál hétköznap suli-munka időben. Visszatérve: viszont sajnos csak 3 részes... vagy 5? -az talán egy másik.
3. valami teljesen más jut róla eszembe, idáig úgy érzem rám simult a név.
4. Instagramm name, ezt még engedte, mert amúgy már volt ott kieren :D
5. Legyetek jók, aranyosak, kedvesek és szépek és pihenjetek. Hosszú hétvége jön.
Az Aldiban pedig 69 (de egyszerűen 70) Ft-ért árulnak finom tölcséres fagyit, mindezt onnan tudom, hogy rendszeres Aldijáró vagyok szép családommal és amúgy is..
A lényeg a szeretet ;p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése