2013. május 17., péntek

Napok múlnak.

12 óra telt el, és 66-an olvasták a blogomat. Ördögi szám, és hatalmas.
Nem tudok elég hálás lenni azért, hogy van akit izgat vagy véletlenül ide kóválygott, szóval csakúgy is szeretném megköszönni.
A kritikus miatt nagyon szomorú vagyok, rám tört a pánik. Félek, hogy ha majd írok bele megint annyi idő után, hirtelen nem lesz elég jó a nagy elvárásokhoz képest.
De ideje megpróbálni, a puding próbája is az evés avagy igazam van :D.
Most amúgy is leszedtem 2 elég vadóc filmet.
Az érettségiken jelentem túl vagyok, ez ma egy pihenő-péntek. Nagyon élvezem.
Felmentem a régi profilomra facebook-on, és döbbenet, ami ott volt. már majdnem 1 éve "töröltem" vagyis azt hittem. Persze azok, akik ezt nem tudták továbbra is ott kerestek.
Tehát volt 21 ismerősnek jelölésem, 3 üzenetem még tavaly decemberről és 53 esemény, ami a maga módján igencsak kevés, de nem baj. Tudjuk, hogy nem élek nagyvilági életet legalább xD
Az ismerősöket visszajelöltem, volt közöttük válogatott jó fogás is :) az üzeneteket elolvastam és megköszöntem a 30 valamennyi felköszöntést. Nagyon kedvesek ezek az emberek, tényleg. A közeg is olyan más. Nem hasonlítható a mostani énemhez. Én most a jelen kora szerint a jövőben élek vagy jövőnek. Az a régi profil egy hatalmas napló tele múltbéli kalandokkal, tele emberekkel az életemből, akik talán még akarnak valamit, akármit. De kicsit elszontyolító is volt. Mikor Kittynek mondtam, hogy mától talán ezt a profilt is életbe léptettem valami fura érzés lett a torkomban és megint kétségbe estem. Ugyanez van, amikor rágyújtok (főleg ha az erkélyen), tudom, hogy már nem kell a cigi. Sőt régen sem kellett, csak mindig volt benne valami összekötő erejű Anyuval és Mamával. Az utóbbi időben, és Anya gerinctörése is rá tett, már nem érzem ugyanezt. Kellően eltávolodtam tőlük a bizalmi kérdések szempontjából. Anyu azt hiszi élek szexuális életet. Még ezt sem tudja rólam? Nem ismer, de soha nem is ismerte igazán a belső személyemet. Dióhéjba zárt kisember. Szóval ez így lehetetlen. Tehetetlenségében inkább ordibálni kezd azért, hogy én fogjam be a szám, vagy ha azt hiszi nem értem meg, nem figyelek rá, vagy nem ismerem el az igazát. A bizalom legkevesebb pozitív jelét sem sugározza felém. Csak lerántja az érzéseimet az érettségivel és a szóbelivel kapcsolatban. Aztán egy szavába kerül és az irtózatosan mocskos szobát rendbe teszem..
Van ez a legény, Timo.. tudom, hogy nem gondolja olyan véresen komolyan, de azt mondta szerinte biztosan az, hogy jó satöbb. És jól esett. Igazából nagyon jól esett. (állapot komment.). Főleg azért, mert a régi profilomat elnézve olyan aranyos stílusban tudtam fogalmazni kora tizennyolc évesen a brownie-ról, kapásból ezt találtam. És 30-an lájkolták, többet is oda írtak akkor. Imádtam. A figyelmességüket, kedvességüket, hogy törődnek velem az emberek és olyan dolgot írok ki, ami teljesen semleges, inkább már jó. Timo is egy ilyen példát talált meg. Csak ennyi, ez boldogságot okozott nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése