2012. május 18., péntek

Írni tanul, de járni tud.

Teljes kavalkád van a fejemben:
-18 lettem :) és nem volt buli(nk). de Cilának van 1 barátja, aki ritka olcsó áron adná bérbe a hajóját nyáron, hogy azon mulassunk.
-ideje lelepleznem, ha eddig még nem tettem volna, hogy Kitty az ikertestvérem. és ő az idősebb.
only 10 minute.
-szakítottam Olivérrel, nem megy nekem a kapcsolat lego.
-mióta szakítottunk ma találkoztunk először.
-jobban szeretek vele lenni, mint bárki mással. ültünk egy mezőn ma este, aztán elsétáltunk egy tök idegen játszótérre, ami akkora volt, "mint fele királyságom" :p. csak pár részeg kamasz volt még ott rajtunk kívül. NEM lettünk irigyek!!. hintáztunk, vonatoztunk, láttunk sünit.
aztán hagytunk elmenni 1 buszt Bártfainál. aminek én kifejezetten örültem :)
-beszélgettünk arról, hogy nyáron lemennénk többen 1 hétre Balatonra, de mivel Olivér tavaly előtt 20 000 Ft-ot élt fel ott (és ez csak az önellátás, mert mindenki tök fukar volt és szerinte a lányok "diktáltak", ezért nem volt osztozkodás) :D
-megbeszéltük, hogy (knorr) levesporokon fogunk élni, én amúgy is fogyni akarok, ő neki meg ez is megteszi. sajt-és görög-gyümölcs (nem éppen tápláló, de nagyon finom :))
-már hihetetlenül várom, ha Anyukám nemet is mond én akkor is megyek. Ez élet!
-édesanyám, anyukám. ejjj- ciki, nem tudom, hogy írjam, hogy ne tűnjön úgy mintha csak 6 nap telt volna el azóta.
-életemben először vettem Spar-ban szigit!, persze a személyimet elkérte az ÚJ eladós lány, aki alig idősebb, mint én. nem tudom kire hogy hatnak az első benyomások, de én személy szerint olyan zavarban voltam, hogy miután elvettem az áruimat elfelejtettem fizetni, egy 100-ast adtam oda, miközben az 1000-es a másik kezemben lobogott. Mona és a lány is teljesen rémülten néztek rám, én meg a fejemhez kaptam és hangosan elszóltam magam- "baszki.."
nem mintha olyan dölyfös lennék és folyton káromkodok, csak megilletődtem a saját bénaságomon :D
mulatságos volt. vagy csak én szórakoztam rajta?
-nem akarjátok (már tegeződöm is, ez a végstádium. tehát vagy veszítek a nézettségből, vagy innentől magázódom) a lényegre térvén, itt van mellettem a legerényesebb női példaképemtől (Kitty keresztanyája) kapott I (love) milka. A könyökömre dőlve meredek rá, saját kardomba dőlök. pláne, hogy nincs aki nemet mondjon, vagy reagáljon, okot adjon miért ne bontsam fel. hiszen csak csoki, de milyen bámulatosan szép.. :c
-ha megeszem számolhatok a kilókkal, ha nem eszem érezni fogom ezt a keserű kéjsóvár ízt a számban.
-bár megígértem magamnak, hogy csak nyáron hagyok fel ezekkel a "szerekkel".
-failed the exam. szerintem kibontom. itt ül az Olivértől kapott könyvön, ami olyan drága volt nekem, hogy nem volt erőm sem megvenni, még pénzem se volt. csak gondoltuk Kittyvel beugrunk felmérni a hozatalt.
Csak ha TE is akarod. szerintem már írtam róla, aki nem hiszi el nézzen utána. nekem nem kell, bízom benne(m). és itt van a piros körömlakkom is a könyvön, amit Anyuval vettünk Aldiban. hihetetlenül jó, élénk, szép, nem kopik. pedig nem márka. milyen árulkodó nemde? :D
-és itt az új gép, sose volt saját gépünk. az érettségis tételek éjjeli kidolgozása és egyéb gyűjtési akciók miatt nélkülözhetetlen volt, nagyink szobájában van 1, dehát ha ő 10-kor leszeretne feküdni, akkor nem tudunk tételt kidolgozni. nos igen, és most itt van az asztalomon. a maradék cuccaimhoz (tanszer) nem tudok hozzá férni, de lesz*rom. túl a kis-érettségin (magyar) ami dupla 5. magamat is megleptem, nem ez a fő, vagyis hogyne lenne, de ez az utolsó 4 hét az agyamat eszi meg.
-az ágyam főlé pedig hamarosan polcot teszünk, midőn nagyjából az egész asztalomat beáldoztuk a gépnek, nem nagyon van hová tenni a lakkot, a láncokat, a naplóimat,egyéb kütyüket és egy rózsaszín pónit..
-kisült a szemem.
-de olyan hálás vagyok nektek, vagyis olvasóimnak, elégedettség tölt el, egy jól lakott napközis sem érezhetné nálam jobban magát most, vagy egy szundizó óvodás. egyszerűen tudom, hogy amit most kiírtam magamból mennyit jelent nekem, mennyit könnyít bennem, mennyire időtlen és láthatóvá válik bárki számára. és 1014 látogatással lassan könnyre fakad a lelkem, vagy táncra!
-és a legjobb, hogy a másik blogomat, a 11 bejegyzésem ellenére 130-an nézték meg. köszönöm!
jogosan bontok csokit, ha pezsgőt már nem.
-még megakartam írni, hogy Olivérrel inni akartunk volna, ránk fért már alapon, furcsa ha az ember a legjobb barátjával szakít és napra pontosan 1 hétre rá elmennek inni egyet. de ilyenek vagyunk, pedig ha nem velem/velünk történne ez még abszurdnak is tartanám, de végül a fent említettek lettek belőle, és nagyon jól éreztük magunkat, végül nem is ittunk, lett volna rá alkalom. De most hagytuk, hogy jöjjenek a szavak és a hintaágyon is higgadtan beszéltünk a történtekről, és boldog vagyok, hogy ő az én felem. nem legjobb barátom, az olyannyira sablon, felületszó.
-azt hitte nem tud majd mit mondani, de olyan sikert arattunk az este, hogy szinte nem is tudom, egy hétig egymás vállát veregethetjük majd. bár én most épp karra "gyúrok", így lehet erős lengéssel paskolnám meg.
szálkásítom, nem is gyúrom. a fogyást is el kell valahol kezdeni nem? :)

Na, jó éjszakát!
ölelés, xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése