2012. február 20., hétfő

Világ!

Kedveseim, tudom.. azt mondtam indítok 1 új blogot és lassan neki is fogok állni, ezalatt a  nézettségem a minimum alá csökkent, avagy nagyon komolyan készpénzre vette mindenki, hogy egyből gurul aminek kell, vagy szimplán botrányosan unalmas a magánéletem :D !
Kitört a szezonális influenza-járvány házam táján, rég nem voltam lázas, vagy igazán nagyon beteg. Különös érzés, mintha kitisztulnék xp
A másik amit nem tudtam magamban tartani, hogy nagyon félek, mert Olivér ki van kapcsolva- ám előtte egy szerintem elég véleményezhetetlen levelet írt a szenvedelmeiről, nem kétség, hogy a srácok imádják halálos kornak beállítani az influenzát vagy a náthát. De azért ez nekem tényleg sok. Olyan kénnyel és fájdalommal átitatva említi meg a szúró mellkast, a fáradtság minden reménytelen fokozatát, a hányingerét. Végül odabiggyeszti, hogy nem tudja, de valami fog történni vele.. nem hiszi, hogy most, de később esetleg. Ezért a laptopján a "könyv. doc" fájlban hagyott nekem 1 levelet. Ezt írta szombaton, most hétfőre virradóan pedig semmiféle életjelet nem mutatott nekem. Mennem kell, még folytatom.. kezdek nagyon félni, még nagyobb láz várható, FRONT időszak-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése